Foto's! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

31 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jeeeej ik heb uitgevonden hoe Picasa werkt, dus nu heb ik al een deel van mijn foto's op internet gezet :)

Dit is de link:

Binnenkort ga ik er meer foto's op zetten, en hier ga ik ook wat verhaaltjes zetten over wat ik heb meegemaakt de laatste tijd.

xxx

• 31 Oktober 2008 - 17:28

Julia:

haha echt superleuke foto's!
    zo te zien heb je het daar wel naar je zin ^^

dikke kus Julia

• 01 November 2008 - 12:42

Myrthe:

Haha, ik blijf lachen om die debiele Halloween foto's. :')

• 01 November 2008 - 13:43

Oom Piet:

Echt leuke fotos hoor!

• 02 November 2008 - 22:30

Suus (vik.web-log):

Jaaa ik heb ze een paar dagen geleden al allemaal bekeken, maar had nog geen tijd gehad voor een reactie. Maar eigenlijk had ik het op msn al gezegd: super super tof om eindelijk eens jouw omgeving te zien! Het ziet er allemaal enorm leuk uit, en het klinkt alsof je het wel naar je zin hebt gehad tijdens Halloween. Party girl ;) liefs!

• 03 November 2008 - 06:53

Ina:

Hoi meissie, terug van vakantie krijg ik een hele bende mails binnen.. het nádeel van deze site vind ik dat (ik heb naar een ander meisje geschreven met mijn naam én achternaam hierboven vermeld en nu sta ik een aantal keren via google onder zoeken met dit bericht op internet dus dat vind ik minder sappig maar goed.... je weet wie Ina is en verder schrijf ik geen naam of wat dan ook dus dan hoop ik ook niet nog vaker op internet te staan (ik kan in ieder geval wél gevonden worden..) Dus, nooit een achternaam bij je berichtje zetten... ik vind het top dat je het naar 't zin hebt...houwen zo...
    Dikke knuffels van Ina.

• 10 November 2008 - 23:50

Monique:

Hey kris,
    heb niet álles gelezen, maar het wel het meeste :) Ziet er leuk uit allemaal! mooi dat je het naar je zin hebt,
    Groetjes
    Monique