A new start! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu A new start! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu

A new start!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

So, this is weblog #2. Een nieuw begin, genoeg reden dus om hier regelmatig stukjes op te gaan zetten! Zoals ik op m'n vorige weblog al had gezet vond ik die heel onoverzichtelijk, deze weblog is veel beter. Dus ik ga hier nu gewoon regelmatig stukjes op zetten. En ik moet ook gewoon even de tijd gaan nemen om stukjes te schrijven, misschien is de tip van m'n buurmeisjes Latisha en Leslie om een cursus time management te nemen nog niet zo'n slecht idee haha!
Ik hoop dat jullie deze weblog net zo gaan volgens als m'n vorige, en wat veeeeeel leuker is aan deze (vind ik in elk geval), is dat je hier reacties neer kan zetten op de berichtjes! Dus mensen, kom maar op met jullie reacties hihi.
Sowieso wil ik jullie allemaal alvast bedanken voor alle lieve complimenten op mijn vorige weblog en dat jullie zelfs dáár (in dat onoverzichtelijke geval) het gastenboek wisten te vinden :) Thanks a lot! Het is echt heel erg leuk om te horen en te lezen dat jullie mij nog niet zijn vergeten ;)
xxx

  • 20 Oktober 2008 - 15:57

    Lisa:

    Nou Kris, laat die nieuwe stukjes maar komen ;)

  • 20 Oktober 2008 - 15:57

    Lotte:

    Ik vroeg me al af wanneer er weer eens een update zou komen ;)

    En idd, reacties van thuis op je avonturen zijn altijd leuk :D

  • 20 Oktober 2008 - 16:00

    Robbert:

    Heey kristel,
    Leuk dat je weer gaat schrijven!
    Ik ga ze allemaal lezen.

    Gr
    Robb

  • 20 Oktober 2008 - 16:11

    Myrthe:

    Hé jij!
    Gaaf, dit is leuker inderdaad.
    Kusjes.

  • 20 Oktober 2008 - 16:36

    Latisha En Leslie:

    Ha die Kris,
    Dank voor je mailtjes en we gaan je nu vanaf hier volgen. Leuk dat je naar ons advies hebt geluisterd. Dikke KUS Tis en Les

  • 20 Oktober 2008 - 17:09

    Julia:

    Gelukkig, weer nieuwe berichtjes <3

    dikke kus van Julia

  • 20 Oktober 2008 - 17:17

    Hugo:

    hey kristel,

    leuke nieuwe weblog, heeft me zus ook gebruikt met haar reizen, werkt lekker simpel en overzichtelijk

  • 20 Oktober 2008 - 18:19

    Linda:

    Kristel! Dit is een duidelijke site! Erg leuk om iets van je te lezen, tuurlijk vergeet Alphen aan den Rijn jou niet ;) heel veel plezier! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Au Pair

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

It's been a while...

25 December 2008

Ho ho ho... Merry Christmas!

16 November 2008

I'm still alive!

31 Oktober 2008

Foto's!

27 Oktober 2008

What I've been up to... Part two
Kristel

Au Pair

Actief sinds 20 Okt. 2008
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 16843

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 25 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: