Oud berichtje: The Big Apple adventure begins! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu Oud berichtje: The Big Apple adventure begins! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu

Oud berichtje: The Big Apple adventure begins!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja ja, het gaat echt beginnen! Over een maandje zit ik (als alles goed verloopt, maar daar ga ik wel vanuit) in New York! En nu ik deze weblog heb aangemaakt wordt het allemaal nog werkelijker, en komt het dichterbij...
Eerst zal ik kort nog even vertellen waar en bij wie ik precies terecht kom, voor de mensen die het nog niet precies weten (ook al denk ik dat bijna iedereen het wel al weet haha). Ik ga bij de familie Izzo intrekken, en ik ga voor de 3 kinderen zorgen. Ze heten Ariella, Larissa en Juliano. Ariella en Larissa zijn een eeneiige tweeling van 9 jaar en Juliano is 6. Feikje, de moeder van het gezin is Nederlandse en ze werkt freelance. De vader Anthony is half Italiaans half Amerikaans, hij werkt bij Marchon Eyewear en reist als global brand manager de hele wereld over. De kinderen worden drie talig opgevoed (!) ze spreken Nederlands, Italiaans en natuurlijk Engels. Misschien dat ik dus ook nog een woordje Italiaans ga leren!
Mijn adventure begint meteen in The Big Apple zelf, daar zal ik 4 dagen blijven in een hotel met heel veel andere au pairs. Dat zijn 4 introductiedagen en ik krijg dan allemaal cursussen (bijvoorbeeld EHBO, echt wat voor mij whaha) en je krijgt natuurlijk ook de kans om de stad te bekijken. Maar ik zal sowieso genoeg kansen krijgen om de stad goed te bekijken aangezien ik 40 minuten (met de trein) vanaf Manhattan ga wonen (ik ga in Garden City wonen)! Na de introductiedagen ga ik naar mijn gezin, en dan gaat alles eigenlijk pas écht beginnen. Ik heb Feikje en de kinderen al ontmoet, en volgens mij gaat het wel goed komen allemaal. De kinderen waren nog wel verlegen, maar dat gaat vanzelf wel over als ik daar een tijdje ben. Het zal in het begin allemaal wel even wennen zijn natuurlijk, maar volgens mij ga ik het wel naar m´n zin hebben daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Au Pair

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

It's been a while...

25 December 2008

Ho ho ho... Merry Christmas!

16 November 2008

I'm still alive!

31 Oktober 2008

Foto's!

27 Oktober 2008

What I've been up to... Part two
Kristel

Au Pair

Actief sinds 20 Okt. 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 16844

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 25 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: