Oud berichtje: It's time for a change! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu Oud berichtje: It's time for a change! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu

Oud berichtje: It's time for a change!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja ja, het is tijd voor een verandering. Niet dat het een hele grote is, ik heb niet opeens besloten om van hostfamily te veranderen ofzo. Ik heb het hier super naar mijn zin bij de Izzo-Van Rein family!
Het gaat meer om een kleinere verandering, maar die voor jullie wel enige moeite met zich meebrengt.
Ik heb besloten om een andere weblog aan te maken, een paar mensen wisten al dat ik hier al een tijdje over na zat te denken. Dit komt doordat ik deze weblog niet echt fijn vind, ik vind het stom dat jullie niet op mijn berichtjes kunnen reageren. Dat er alleen dat gastenboek is, en die is niet eens heel duidelijk. Daarnaast ken ik een aantal andere au pairs die waarbenjij.nu hebben, en Iris had dat ook toen ze in Valencia zat en Ginny toen ze in Madrid zat. En die website is veel handiger dan deze. Dus heb ik besloten om ook een waarbenjij.nu aan te maken.
Vanaf nu gebruik ik deze weblog dus niet meer, en stap ik over naar waarbenjij.nu. Dus vergeet deze weblog, en check voortaan mijn waarbenjij!
Ik heb de naam nog wel gewoon hetzelfde gehouden, het is kristelNY, alleen dan nu waarbenjij.
Hier even de link:

http://kristelNY.waarbenjij.nu

Als jullie op die weblog zitten dan zie je ook links ergens een blijf op de hoogte ding, daar kan je je e-mail adres invullen. En dan krijg je steeds als ik een berichtje plaats een mailtje dat er weer iets op staat. Of je kan natuurlijk gewoon eeeelke dag mijn weblog checken haha

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe weblog ook gaan lezen, ik zet de oude berichtjes er ook op, zodat het compleet is zeg maar. En ik ben al aan het schrijven aan een nieuw berichtje, dus die komt er ook snel op te staan!

xxx

nog een keer:

http://kristelNY.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Au Pair

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

It's been a while...

25 December 2008

Ho ho ho... Merry Christmas!

16 November 2008

I'm still alive!

31 Oktober 2008

Foto's!

27 Oktober 2008

What I've been up to... Part two
Kristel

Au Pair

Actief sinds 20 Okt. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 16840

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 25 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: