The story so far - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu The story so far - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kristel Blom - WaarBenJij.nu

The story so far

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, nu heb ik al mijn oude berichtjes ook toegevoegd, maar ik heb niet iedereen een mailtje gestuurd aangezien jullie alles waarschijnlijk toch al gelezen hebben. Ik heb gewoon alles hierop gezet zodat het helemaal compleet is, the story so far dus.
And I'm working on the next new update!
xxx

  • 20 Oktober 2008 - 17:59

    Suus:

    Wauw, Kris, deze weblog ziet er amazing uit! Ik krijg helemaal zin om al jouw stukjes te lezen binnenkort. Een leuke foto heb je ook links! Toftof, slim om al je oude berichtjes er ook op te zetten trouwens. De andere helft van m'n mail komt gauw, oke? Het is druk geweest vandaag.. zo te zien heb jij lekker de tijd gehad om te prutsen met je nieuwe weblog :D hihi, ik ben echt helemaal enthousiast. <3 talk to you soonnn. xx

  • 20 Oktober 2008 - 18:41

    Maas Van Egdom:

    hoi kristel,
    niet dat ik alles volg, hoor, maar zo af en toe kijk ik even hoe het met je gaat. En dat zit wel goed, zo te horen. In iedr geval heb ik move opgemerkt . Veel pezier verder!
    groet, Maas

  • 22 Oktober 2008 - 07:55

    Muriël:

    Hi Kristel,
    Dit is inderdaad een veel makkelijkere site :-).
    Ben benieuwd naar je nieuwe update. Heb net geprobeerd ons aan melden, maar kreeg de melding dat het emailadres niet geldig was of al was ingevoerd. Kan het zijn dat jij dat al had gedaan?

    Veel plezier weer.

    Liefs, Edwin, Muriël & Britt

  • 22 Oktober 2008 - 08:53

    Iris:

    Ik had toch al gezegd dat je een waarbenjij.nu moest maken ;) eigenwijsje! Maar ik ben wel weer toe aan een nieuw spannend verhaal, dus waar wacht je nog op... x iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Au Pair

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

It's been a while...

25 December 2008

Ho ho ho... Merry Christmas!

16 November 2008

I'm still alive!

31 Oktober 2008

Foto's!

27 Oktober 2008

What I've been up to... Part two
Kristel

Au Pair

Actief sinds 20 Okt. 2008
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 16845

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 25 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: